Kattlådan vs blöjan.

Jonas: om du byter alla blöjor sen när barnet är fött så kan jag ta kattlådan!
Apan: ehh...?
Jonas: iofs så kommer du att få ta dom flesta blöjorna ändå i början.
Apan: ja precis. Så då får du ta helgerna så kan jag gå ut o härja. 
Jonas: eh...?

Jaja vi skojjar alltså. Det ska bli sjukt spännande att få kid, för det går fan inte ens att föreställa sig hur det kommer bli.

Kommer det vara lättare än vi tror? Svårare? Kommer vi bråka som fan? Kommer vi få sova? Kommer ungen skrika mycket? 
Spännande var det ja.


Kommentarer
Postat av: hogie

Hehe. Eftersom man inte får tömma kattlådan när man är gravid så fick ju C alltid göra det. Och nu när hon är åtta månader så tömmer han fortfarande! På ren rutin. Och på riktigt så håller jag på att spy av bajsblöjorna nu när hon äter "riktig" mat så då får han ta dem också.... Muahahaha!

Svar: Uhhh bajblöjjorna ja. Lär Halvkräkas jag med. Jobbade på dagis en period och lyckades undvika varenda bajblöjja. Rätt bra det med.
din apa i etern.

2014-03-26 @ 10:56:00
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0