Vuxen"grejer".

När jag var liten så var min högsta dröm att bli vuxen så att man fick äta godis när man ville!
När jag var tonåring var min högsta dröm att bli vuxen så att man slapp alla jävla läxor och kunde köpa spirituosa på bolaget! Samt att man faktiskt kunde festa alla dagar i veckan. 

Nu när jag är vuxen vill jag helst slippa allt jävla ansvar. Dock är det faktiskt rätt awesome att slippa alla läxor. Men ändå. Saker och ting brukar samlas i högar på lappar, det man MÅSTE göra. 
Bläh!!!!! 

Så jag ringde 3 samtal i hopp om att beta av lite på listan. Polisen, revisorn och så var det någon slags jobbcoach. 
Meneeehhh... Har jag sagt hur minnet är nuförtiden? 
Skriver jag inte upp det så är det borta. Och jag skrev inte upp det. Min reptilhjärna eller någon annan hjärndel uppfattade det här som fantastiskt tråkigt. Vilket innebär att jag måste ringa 3 jobbiga samtal igen. 

;((((((((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0