Blod, fotsvett, bajs och Berlin

Ja jo jag överlevde Berlin. Kom hem i söndags och sen blev jag akut dretsjuk i hipstersjukdomen "förkylning". 
Danke schön FÖRFAN. 

Jag var ju jämt "lite" nervös inför flyget. Brukar inte flyga så rädslan var väl befogad. Gissa vem som skrek högst? Jah! Höll hårt i bengans hand och skrek för kung och fosterland. "VA HÄNDER? IIIHHH VI SJUNKER, SÅ HÄR SKA DET VÄL INTE VARA??? AHHHHHH!!!!" 
Bengan var väldigt pedagogisk hela resan och förklarade med små bokstäver. Tillochmed childet sparkade som en idiot. 
Dom tre andra flygningarna var jag tyst och valde att inte sitta vid ett fönster. Emmy tyckte att mitt gallskrik var lite "lugnande". Hoppas att resten av passagerarna höll med henne. 

Först landade vi i Köpenhamns flygplats, självklart käkade vi däänske wienerbrö. Ganska gott. Sen drog vi vidare med plan nr 2 till Berlin. Stackars hannills väska försvann efter att hon deklarerat att hon då "aldrig haft något väskkrångel". 
Jinx!!!!
Runt nio tiden var vi incheckade på hotellet som var en trevlig överraskning. Riktigt fräscht och fint. Toaletten hade väl en tunn glasdörr men vafan... 
Vi bodde vid "Alexanderplatz" som var hyffsat centralt oxå. 

Får nog dela upp det här inlägget, känns som att det kan bli jävligt långt. 

Fortsättning följer...
På Danmarks flygplats. Skitstor och asfrän var den!!!
Tog oss en kvällstur första kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0