Feeeeezth...

Jag är svinsugen på att bli skitfull och slå runt en kväll på krogen. Typ dansa disco, bråka med idiotkillar och kissa i buskar. Jamen vi veeet, det vanliga. 

Just nu suger det att vara preggo. Jag var ju faktiskt på krogen (puben???) för ett tag sen och nej det var ingen höjdare. Inte av anledningen nykterhet utan att jag blev lite nervös över att någon skulle dunka mig i magen. Plus att fulla mänskor är fan det värsta som finns (fast jag blir alltid skitcharmig av ett par bärs).

Är även hysteriskt sugen på kläder oxå. En fladdrigt fin klänning och ljuva skor. Allt. Har väl suttit och googlat kläder i ca 2 veckor nu. Haha. ;((((

"Sur" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0