Lina grina

När jag var liten så fick jag ibland heta "Lina-grina" av uppenbara skäl. Jo jag grinade rätt friskt när jag var ett child. I klass med en italiensk fotbollsspelare som fått ett skrubbsår låg jag och vred mig i smärtor och grät tills öga blödde. 

Men jag känner att jag numera kan återta mitt gamle smeknamn, för jävlar vad jag grinat i helgen. Vilka jävla starka hormoner! Omfg!!! 
När jag stod i vallokalen igår var jag nära att fälla en tår (röstade fi! Btw), grinade när jag såg ett frieri på teve. Grinade inatt, grina nu på jobbet, grina hela tin. 
Rätt befriande att grina lite, synn att det är i s.k opassande situationer. Och så blir en ju rätt trött efteråt. 

Hade förresten en liten blödning igår. Ringde förlossningen och Sudden, alla sa att det var normalt och det har inte blött något mer. Ska sluta stressa nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0