Eventuell tisdag?

Tjaba!!!
Har haft lite grejer "för mig" som man kanske säger. 
Igår var jag och mamma i skogen och slaktade tallris från nerhuggna träd. Mamma ba "MEN SKA DI LIGGE SÅHÄR TRÄNA?" Sen hann vi visst med massa andra grejer, åka till Honda, ta en turné på ikea, promenixa runt tjärn, plus att jag hann tvätta två maskiner. Kände mig extremt produktiv. 

Var lite produktiv idag tills jag såg att ena kattdjuret kanade runt på röven och jag anade direkt oråd, japp, djuret hade extremt mycket bajs i stjärten. Så halva morgonen gick åt att frisera katten i stjärten. Ej glad katt... ;''((

Sen åkte jag till Sudden och hängde en sväng, hoppas hon får sova snart, livet som tvåbarnsparantes verkar svettigt. 
Hann med en fika med Hannill oxå. Åt kaffe och kaka sen kom jag upp i varv och det tog ca 1.5 timme innan lugnet la sig lite. 

Ursäkta hetsig bild, tränar hårt på smizing som Tyra Banks pratar så gott om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0