Hej?¿

Hej kompis! 

Jag hade en sån där dretlugn hälj som infinner sig i den värmländska atmosfären ibland. 
I fredags var jag, pappa och Jonas i stugan och dom fipplade med tätningen på taket. Blev så jävla orolig när Jonas klättrade runt likt en stelopererad spindelman på det hala taket. Men alla överlevde, och så drack vi termoskaffe. 

Lördagen har jag väl inget direkt minne utav förutom att jag var hos mamma och hamnade på en loppis som låg precis utanför oss. Väldigt konstigt. 

Idag var vi hos kuratorn. Hon sa kloka grejer som vanligt. Pratade lite om hur det ska bli nästa graviditet och när fan vi får provsvaren från Jonna. Känns väldigt tryggt att man får en slags plan tills nästa gång. Provsvaren får vi vänta längre på. Blä.  

Ja det var väl typ allt. Tjipp o hajk. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag förstår inte varför provsvaren tar sån jäkla tid? Borde det inte vara ett prioriterat fall?

Svar: Jo jag tycker oxå det! Men (som vanligt?) i vården så var något bortslarvat och vi blev uppskrivna på någon lista eftersom det tagit sån tid. Blah.
din apa i etern.

2014-11-25 @ 12:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0