Hogwarts?

Idag var jag vilse i Karlstad i typ en timme. Kände mig som Harry Potter som letade efter den vises sten, visste att det skulle gå åt helvete men kunde ej sluta leta. Skulle till en gatuadress som ej fanns. Lite som när Harry skulle åka med tåget första gången, haha det var kul. Tur att han kom rätt tillslut. Eh ja, jo men efter ett idoget svärande och letande hittade jag tillslut de vises sten, eller rättare sagt; studievägledarna. 
Skabbigaste och mest svårhittade lokalen ever. Tänkte klaga men blev så förtrollad av den trevlige studievägledarn att jag glömde. Får skicka ett anonymt mail sen. 

Ska läsa upp ett betyg då jag enbart har "samlat betygsdokument". Vill ju gärna komma in på Hogwarts till hösten. Tror det blir psykologi 2, verkar spännande, plus att det ej går att läsa upp projektarbetet som skulle göras i gymnasiet. 
Den stora frågan är ju HUR jag ska läsa. För många alternativ. Distans eller skola??? Ehrm... 

Blev väldigt sugen på att åka till London nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0