Klassfest

Jag ska på klassfest ikväll! Från gymnasiet. Fatta att det är tio år sen jag tog studenten!!! Haah.. Jag är så gammal. ;(
Anywayz... Blandade känslor. 

Kommer det att bli skrytfest? Kommer man att gå varvet runt och berätta en efter en hur lyckad en förväntas vara? Hatar sånt. Kommer nog vinna failfesten då iaf.... 
Träffade en klasskompis ute på krogen för x antal år sen, det första hen gjorde var att trycka upp sin förlovningsring i fejset på mig och skrika "TITTA PÅ MIG DÅ JAG ÄR FÖRLOVAD HUR GÅR DET FÖR DIG???" Och jag ba "ehhh.....". 

Men det ska bli kul ändå! Det jag ser mest fram emot är att träffa Sudden (hehe!!). 
Älskar att jag träffade suddis och har henne i mitt liv. Hade vi inte träffats så hade jag nog varit en helt annan människa idag. Minns inte så mycket av resten av klassen heller om jag ska vara ärlig, det var ju mest jag och Sudden och den där gaffeltrucken som vi lekte med. 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Sudden har bra gener... :)

Svar: Haha ja verkligen! ;)
din apa i etern.

2014-11-08 @ 16:40:36
Postat av: Kajsa

Du och Sudden är nog coolast av hela högen, och snyggast! Hoppas kvällen var rolig ändå :)

2014-11-09 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0