Mens of doom

Alltså OMG!!! Mensen kom ju tillslut med råge. Herrejävlar vad blod. Jag tyckte att jag blödde rätt mycket innan jag blev preggo men det här är helt sjukt. Blödde igenom både tampong och binda på två timmar, så det har varit ett jävla spring på toan. Funderar på att köpa blöja istället (haha närå...). 

Äre någon som varit med om något liknande? Äre alltid såhär? Eller? 
Är både fascinerad och förundrad, samt lite ledsen då jag antar att mina "hygienartiklar" kommer att bli betydligt dyrare i fortsättningen. :((((( 

Kommentarer
Postat av: kirre

För mig har det bara varit sånt kalas första och andra gången efter förlossningen. Hoppas att det är samma för dig! Tänk på att järnet i kroppen kan minskas av riklig mens. Kram

Svar: Gött o höra! Jag tänkte att det alltid skulle vara såhär, för det är inte så kul lixom....
Ja! Tänkte faktiskt på det och har käkat lite järn. Kram!
din apa i etern.

2014-11-19 @ 20:22:33
Postat av: Malin

Jag tror också det är nåt tillfälligt! Var något liknande för mig.

Svar: Phew! Då är jag inte ensam iaf! ;)
din apa i etern.

2014-11-20 @ 13:00:57
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0