Sola!

Idag har varit en ok bra, helt ok ända tills nån försäljare ringde och började prata om barnförsäkringar. :'( 

Var ute och inhalerade lite d-vitamin i sola förut. Trallade runt i en timme kanske, NJÖT. Kan faktiskt röra mig som en vanlig människa nuförtiden, foglossningen jävlas bara på kvällen och möra. Känns rätt gött. 

Gick till studievägledarn och fipplade med betygen. Jag har sökt in till psykologi 2 till våren. Ska bli intressant. Ännu mer intressant att det är flexstudier? Vet inte riktigt hur det fungerar men vi får väl se...

Åh va fint Kallsta är! Bästa stan ever. (Jo, är en sån där ultrapatriotisk värmlänning) 
alltså det här låg in vårat lille lille brevinkast. Tror att brevbäraren spelar mycket Tetris. 
Jäj glossyboxen! Helt ok faktiskt. Fick ett lila läppglans som kändes... Kletigt. Och rengöringsservetter??



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh det där med telefonförsäljare :(
Efter att min mamma dog ringde det kontinuerligt folk från typ olika företag och marknadsundersökningar och sökte henne. Sån jävla hemsk känsla.

Kram!

Svar: Ja fy!!! Måste kännas hemskt för dom med tänker jag... :(
din apa i etern.

2014-11-26 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0