Tisdag

Idag började Smoofie jobba och här sitter jag med en katt i knät och pimplar kaffe. Den här katten är jobbig. Hon klänger som en liten apa på mig mest hela dagen. Försöker äta frulle men då är hon fan där och knör sig upp i knät ändå. Tar bort henne - katt klättrar upp igen. 
Saknar Smoofie. Vi har inte varit ifrån varandra mer än ett par timmar på typ två månader. Men det ska nog gå bra. 

Igår var vi hos kuratorn, det var skönt. Jag tycker det jobbigaste kommer att bli när folk frågar i framtiden om jag har barn. Vad fan ska jag svara då? Kuratorn sa att det bästa är nog att ta det då, och att jag säkert kommer att svara olika. Sant. Det är nog det bästa faktiskt, att inte plantera in ett svar utan gå på dagsformen. 

Sjukskrev mig en månad till. Är absolut inte redo att jobba än. Får ångest när jag tänker på det. Hoppas det går igenom oxå.  

Kattstjärt i knät!!

Kommentarer
Postat av: Becka

Precis så är det, beror helt på vem som frågar. Å sen när nästa barn kommit så frågar ALLA om det är första barnet, vad svarar man då?! Men de e okej att säga att man inte har barn / att han är den enda, man älskar alltid den som inte finns ändå.

Svar: Jaa.... Svårt vilket som lixom. Men det kanske blir enklare senare.
din apa i etern.

2014-11-04 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0