Bra helg!

I fredags var mina fåglar hemma hos mig för lite götta o myza. Bengan,Sudden, Hannill och Emmy! Vi drack öl och tjötade all night long. 
Älskar mina vänner mer än mina fötter. Fan vad bra ni är!!! Så möe kärlek. Vet ej vad jag gjort utan dom? Kanske legat i ett dike och läst Ulf Lundell. Vem vet. 

Fick en påse med lite grejer. Nagellack, ansiktsmask, bodybutter, godis, handkräm. Uhhh va gölllit, ni känner mig, gillar att smörja och kräma. Tack!! 


Snyggt krämlack i grönish färg. 

Passade även på att bli full. Ni vet när man kommer till det där stadiet då man tror att man ej kan bli packad utan tar en bärs till? Precis så. Spillde öl i hela soffan och överbevisade migsjälv. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Bengan

Goaste Lina, du förtjänar bara det bästa! Underbart att du också hade en bra kväll, jag tyckte att det var så gott att få träffa dig. Får göra om det snart! Stor kram

2014-10-12 @ 17:53:29
Postat av: emmy

mysigt som fan!! är så tacksam för er fina människor <3 får göra om det snart!

2014-10-12 @ 19:40:24
Postat av: Kajsa

Ni är verkligen ett fint gäng. Sånt kan jag bli avundsjuk på. Inte missunnsam dock! Ni förtjänar varandra, söta ni. Glad att du hade en bra kväll Lina. Du är värd allt bra! Stor kram

2014-10-13 @ 07:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0