Ok!

Har väl haft en rätt ok vecka. Var på efterkontroll hos barnmorskan i tisdags. Blev helt till mig och började nästan grina. Kan ha varit för att sist jag träffade henne sa hon "nästa gång vi ses kommer du att ha en liten bebis!!" 

Men det var ändå skönt att träffa henne. Ska dit igen på gyn+cellprovning nästa vecka. 

Och så har vi varit i stugan och fixat till lite inför vintern, städat och plockat in grejer. Gött med luften. I torsdags var jag hos Sudden och stekte pannkakor och hängde lite. Lovley!

Idag råkade vi bli aströtta klockan två, somnade och vaknade halv fem. Moget. 

Kjam

Kommentarer
Postat av: Malin

<3
Sova på dagen låter så härligt, men när jag vaknar efter att ha sovit på dagen brukar jag känna mig lite kocko i huvudet, du vet. Undrar varför.

2014-11-04 @ 10:03:24
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0