Stelheten.

Är stel. Alltså inte lite småstel utan stel som en 150-åring. Blir man så här stel när man fött barn och går det över??? 
Ischiasen har även gjort lite småstilig comeback.
Trodde allt skulle ordna sig när man väl fött och att det gick att bota med promenader. Har promenerat cirka 30-60 minuter per dag och det kanske gör saken värre? Eller...? 

Anywayz... Har "unnat" mig litte grejer på sistone. Tycker jag är värd lite unn.

Unnade mig en skjorta idag. Har blivit skittjock runt höfterna och typ NOLL av mina kläder passar. Det är skittråkigt. 

Unnade mig typ hela exuviance-hudvårdsserie. Och anastasia dipbrow pomade. Min hud blir helt störd på vintern och torr som ett helvete, så jag förväntar mig underverk. 
Anastasia dipbrow pomade var för övrigt väldigt trevlig. Fick till riktigt snygga brynolf.

Snygga brynolf!! Färgen var "medium brown".

Just det, har försökt att lära mig "water marble" naglar oxå. Det här är typ första försöket, svårt men det blev helt ok. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint! Och kul. Håller med om att du är värd unn :)

2014-10-08 @ 21:13:09
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Hanna

Fingrejer!<3

2014-10-08 @ 21:27:34
Postat av: hogie

Vill också testa marble grejsimojs! Använde du flaskvatten? Fattar inte varför man ska ha flaskvatten? Har iofs inte googlat på det, men i de tutorials jag läst så använder de flaskvatten.

Svar: Nä. Fjanterier med flaskvatten, huvudsaken är (vad jag fattade det som) att vattnet är rumstempererat. Jag tycker att det svåraste var att veta hur mönstret blir på nageln!
din apa i etern.

2014-10-09 @ 11:32:32
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: Simkaka

Menar du att du är stel i stygnen? För det har jag för mig att man lätt blir..

Svar: Stygnen? Nä i ryggen. Eller kroppen är stel som fan.
din apa i etern.

2014-10-09 @ 13:31:50
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Malin

Ang din ursprungliga fråga, jag kan inte svara på den. Ha ha! Alltså, jag fick ju barn, kommer ej ihåg att jag var stel i kroppen efteråt. Men du vet... det dära grejset man får i höfterna... foglossning, det håller i sig ett tag efteråt som jag har förstått det.
/Mongo

Svar: Ja det är säkert nån som dret!!! Hehe!!
din apa i etern.

2014-10-10 @ 08:18:10
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Theresia

Hej lina! Jag gock höra att man ska ta det relativt lugnt med många och långa promenader om man har haft foglossning under graviditeten då det kan komma tillbaka om man överbelastar - vilket tydligen är ganska lätt så snabbt efteråt. KRAM till dig, tänker ofta på dig!

Svar: Ja det fick jag höra för ett tag sen men då var det försent. Tycker att jag fått skitdålig information om hur kroppen fungerar efter förlossning. Varför får man inte reda på mer!!
din apa i etern.

2014-10-23 @ 10:21:29
URL: http://trish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0