Tumme!

Igår hade jag en heldag med Madde!! Jag var lätt orolig över att foglossningen skulle ställa till ett helvete men satte mig ner så ofta jag kunde så det gick rätt jävla bra. 
Var svinsköjj att träffa Madde, kände att jag saknat henne typ asmycket. Vi lallade runt på stan och göttade oss, käkade en ätlig ceasarsallad på en sportbar, drack nån bärs. Sen åkte vi hem till mig och Madde klippte lugghelvetet som blev asbra!! 
Åkte ner på stan igen och hamnade på en jätteskum bar med skum musik och skumma människor. 

Snygg tjej med LUGG!!! 


Idag har jag o Smoofie vart hos hans mamma o lekt med hennes kattungar!!! 


Åhhhh!!!! Kitteeennsssss






Kommentarer
Postat av: hogie

Men har du fortfarande foglossning? Är det ens möjligt? Hade från v 6 under bägge grav men försvann i stort sett direkt efter förlossning. Hoppas det försvinner snart! Sno med en kattunge tills mig nästa gång... Och ja - snygg i lugg!

Svar: Det jävliga är att foglossningen kommit igång ordentligt efter förlossningen. Innan var det bara lite. :((((
din apa i etern.

2014-10-19 @ 22:15:42
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Orättvist!! Jag har ett svindyrt foglossningsbälte som i stort sett är helt oanvänt. Har du testat sånt? Du kan få låna det om du vill. Det ligger ju bara där i sin påse. http://www.nordicare.se/se/bestall/webshop?view=artdetails&catid=48&id=46

Svar: Oh thänx!! Har dock en tens-apparat som fungerar hyffsat, och så hoppas jag på att det ska gå över snart... ;(
din apa i etern.

2014-10-22 @ 11:45:47
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0