7 grejer.

1. Det KLIAR i benen. Blir tokig. Tror det är någon slags restless-legs-grej

2. Gjorde en helt fantastisk ratatouille för ett tag sen. Åt tillsammans med bön-pasta och alltså så gott. Vill äta igen!!! 

3. Köpte en ny behå igår! Sist jag köpte en behå var nog Bush president. Närå, men det var längesen. Behån var svindyr och jätteskön. 

4. Min läkartid blev inställd idag, tydligen vabbade läkaren. Jaha. :( 

5. I lördags vad jag på fest hos Emmy! Det var helt fantastiskt. Tills jag fick ont i örat då. Men annars - fantastiskt. 

6. Blir stugpremiär i veckan tror jag! 

7. Blir JÄTTEKONSTIG i magen av jävla järntabletter. Dricker linfrö i vatten och då blir det ännu konstigare. Hm. 

Fint gäng i emmys fine kök! 

Jag och mamma!  Hon e så gullig, vi såg en fågel och mamma var jätteförundrad över hur fågeln kunde stå pga smala ben. 
Är för övrigt världens morsgris. Hade jag kunnat hade jag varit hos mamma varje dag!!! Hon kommer bli en göllig mormor. 

Kommentarer
Postat av: hogie

Har du testat Hemofer? Bytte till dem och sen - inga problem! Förrän mot slutet då men då är det ju av andra anledningar också...

Svar: Jo hade dom sist men det var så jäkla krångligt att komma ihåg dom. Ska ge dom här en chans och försöka häva i mig lite linfrön eller nåt.
din apa i etern.

2015-04-29 @ 11:11:04
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0