Gnällig

Närå men den här dagen funkade ej enligt planering. 
1. Tog bussen till stan. Var asnära att spy på bussen. Alltså ASNÄRA!!! 
2. Gick till mvc. Då slutade mina ben att halvt fungera. Gulligt med foglossning. KUL. Bm bokade in mig hos en läkare. Vad ska läkaren göra åt min foglossning? Typ konstatera att det gör ont? Kanske får sjukskrivas. Vet ej. 
3. Sen fick jag migrän. 

Har sedan dess legat i mörkt rum och nynnat på satanistiska högtidssånger. Tillslut gjorde det så ont att jag somnade. 

Innan jag blev preggo igen så tänkte jag att OM jag blir preggo igen så ska jag vara glad, tacksam och inte klaga. Bara vara glad. 
Men haha.. Man glömmer för jävla fort hur dåligt man mår, och hur jobbigt det är. Så jorå, kommer fortsätta klaga. 

Känns helt kasst att sjukskriva mig ifrån dom få dagarna jag jobbar oxå. Känner mig värdelös och dålig. Och som att jag sviker mina arbetskompisar som litar på att jag skulle komma. Har lixom alltid jobbat, nu känner jag mig bara som en belastning. 
:( 

Chips på däj! 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

<3

2015-04-19 @ 13:15:31
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0