Grilljävelns expert.

Jo vi skulle ju köpa ny grill till sommarstewgan, gick in på maxi och glodde runt. Jag vill ha en slags kolgrill med galler som är höj och sänkbart. Vad Jonas vill ha är oklart. 
Dagen till ära fanns en så kallad "grillexpert" där, en till synes manlig expert som genast flög över oss. Och så började han prata, "vad var vi ute efter?" Jag förklarade sakligt och säkert. 
Han började genast visa Jonas dom senaste grillarna och tillbehör och att vi (=Jonas) kanske skulle lägga några extra slantar på en hållbar grilljävel. 

Och här någonstans blev jag ju dretförbannad. Det här händer ju rätt ofta om en säger så, så fort det ska handla om stereotypiskt "manliga" grejer så blir en (=jag) genast åsidosatt för att det verkar fan så viktigare med MANNENS ÅSIKT!!! 
Jaja, det som händer i såna här situationer är att jag typ alltid ställer mig framför Jonas och börjar raljera hårt och länge om grillar, grillmodeller, hur länge är eventuell hållbarhet på grilljäveln????!!! Även om jag egentligen kanske inte kan så mycket om just grillar så kan fan inte Jonas mer pga penis. 

Vi köpte ingen grill. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0