Leggy leggy bye

Nä, winter is not coming pga att mina ben slutat fungera helt. Asså FOGLOSSNING E KUL! (Obs ironisk). Sitter även på kneget vilket gör det väldigt spännande. Kommer alltså ej hem för att jag kan alltså inte gå, stapplar fram som en trasig mandarin. 
Jävla helvete!!!!! Är svinsur. 

Men å andra sidan är jag glad över att min gulliga bm ringde imorse och ba "har fixat ultraljud till dig på onsdag". För att jag är orolig och vill vara säker på att it's alive. Fan jag hoppas det är tvillingar. Isåfall tänker jag aldrig mer vara gravid!! Vilken dröm. 
Har fått för mig att jag kan känna sparkar oxå, i vecka 14? Är det möjligt??? Eller så är jag bars risig i kistan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0