PIZZASALLAD!!! <3

Det finns ett par grejer jag gillar med att vara gravid, hysteriska cravings är en sak. Att vara skitsugen på något och att sen få äta det är som att små små änglar bajsar kärlekströssel på en, DET ÄR FANTASTISKT!!! Påminner starkt om bakishungern, fast det är skitsamma om man är hungrig eller ej. 

Min ultracraving just nu är pizzasallad. Jag tänker onaturligt mycket på pizzasallad och när jag kan äta det, hur jag kan äta det, samt syrligheten i den. Häromdagen slevade jag i mig hela bunken och frustade "mööööh" medans jag åt, så gött var det. 

Förresten!! Har börjar bli lite småsugen på kål + ananas (eller var det apelsin??) det fick man ju alltid i skolan! Kål e grejen känner jag. 

Här är förresten receptet, ät o grin!! (Sorry, ej klickbar länk, är lat)
http://lindasmat.blogspot.se/2009/11/pizzasallad.html?m=1  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0