Köra bäjlen.

Jahapp idag drog jag igång med intensivkursen då! Tänkte kirra körkort inom två veckor, men känner mig mindre kaxig nu...
På lektionen ville läraren att vi skulle "diskutera i gruppen", varav jag missade vartenda diskussionsämne och fick fråga vad det handlade om. 

Jag är alltså jättedålig på lektioner. Är kronisk "drömmare" och har rätt dålig koncentrationsförmåga så tankarna fladdrar lätt iväg, det är ännu svårare nu som preggo. 
Annars gick det väl "bra". Jag var en jävel på att växla upp, men rätt kass på att växla ner. Ännu sämre i korsningar då jag glömde bort hur man stannade ett par gånger. Hehe.

Ja men det blir väl spännande det här. 
Kram och godnatt, imorrn äre riskettan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0