Navelsträngen.

Haha! Vet ni vad jag trodde tills häromdagen?? Att navelsträngen till bebisen i magen var kopplad till min navel. HAHA!!! Fan vad dumt. Jag har på riktigt aldrig reflekterat över vart navelsträngen sitter. Å andra sidan visste jag att bebisen får näring via moderkakan. 
Så en diskussion häromdagen; "vart tar navelsträngen vägen när man klipper den?? Åker den upp igen lixom...." 
Väldigt illa att en är så kass på kvinnans anatomi när en vet desto mer om mannens. 

Navelsträngen sitter alltså fast i moderkakan om någon missade det. 

Kommentarer
Postat av: Nybildad

Haha, gud tack! Precis vad jag också trott!

Svar: Då är jag inte ensam! 👍
din apa i etern.

2015-08-07 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0