Rebecka!

Igår tog jag lite ledigt från pluggandet, klädde på mig lite fancy kläder och drog till stan o träffade Rebecka! 

Rebecka bor ju i Skåne men hade vägarna förbi Kallsta, så jag visade henne godaste ceasarsalladen i stan. 
Rebecka förlorade sin dotter Selma i vecka 34 för ca två år sen och sen förra året då jag förlorade Jonna har vi haft en del kontakt på nätet vilket har varit jäkligt skönt att få prata med någon som har varit med om samma sak, hon har varit ett väldigt stöd! 

Rolig grej oxå, både jag och Rebecka är typ lika gravida och vaggade ikapp.
Hehe! Anyways, det var riktigt kul att träffas o töla lite! kram på dä! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul! superhärligt! håller med om att vero har bra ceasarsallad, men wilmas går inte av för hackor heller. :)

Svar: Wilmas??
din apa i etern.

2015-08-25 @ 18:07:51
Postat av: Anonym

Tack för supertrevlig förmiddag! Rättning dock, Selma dog i v.34 😘

Svar: Oj sorry! Ändrar!
din apa i etern.

2015-08-25 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0