Risk1 og lina 30 bast

Igår gjorde jag riskettan, eller "risk1", risk2 är tydligen halkbanan. 
På risk1 fick vi diskutera saker i grupper, testa fylleglasögon och se skithemska filmer om folk som dog i trafiken. Då övervägde jag faktiskt att skita i körkortet. Såg rätt hemskt ut. 

Än så länge tycker jag faktiskt att det är rätt kul, både med teorin och körningen. Och vilken skillnad det är på lina idag och lina 20 bast. Lina 20 bast var blyg och lät gruppen göra allt, lina 30 bast kom med förslag och pratade högt ibland. Va gött det är att bli äldre! Är mycket mer förtjust i lina 30 bast än Lina 20 bast (trots att Lina 20 bast KUNDE ALLT OCH VA GÖÖÖRMOGEN!!!) 
Ungdomarna på kursen vägrade tro att jag var "så gammal" och hade gissat på 24 år. Lina 27 bast hade nog blivit smickrad medans lina 30 bast mest kände att det kanske var en konstig komplimang. Det gör inget att lina 30 bast ser ut som 30 bast. Lina 30 bast är mest glad över att "ha hälsan" och en köpp kaffe. 

Nu ska lina 30 bast dyka in i teorin igen. Puzz! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0