Vaddå ja fattar inte?!!

I vanliga fall brukar jag ha lika mycket självförtroende som mina ben är håriga. Alltså jättemycket! Men i den här körkortshetsen vacklar jag lite. Jag förstår inte hur fan jag ska klara det???? 
Fatta hur mycket regler det finns??

Sen försöker jag tänka på alla stjärtskallar som verkat hitta körkortet i flingpaketet, om dom kan så borde väl jag?? 
Eller?? *hormongråter*



P.s läser om "parkeringsregler" nu. Eller alla miljarder tilläggskyltar till parkeringsskylten och känner väldigt mycket såhär; ?????!!!!!!!!!!!!???!? :'(((((

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du, kunde jag så kan du. Rättare sagt, kunde jag så kan vem som helst.

Jag vågar inte ens berätta hur många körlektioner jag tog och hur mycket pengar det kostade och hur många uppkörningar det lik förbaskat krävdes, men körkort fick jag!

Heja på, du fixar't!

Svar: Haha skönt o höra!! O gött att du fick det! ;)
din apa i etern.

2015-08-26 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0