Dåligt av mig!

Neeej, nu var det 9 dagar sen jag bloggade sist? Har det någonsin gått så lång tid emellan? Skyller på Vide och eventuellt gnällperiod. 

Han har börjat sova rätt bra tycker jag. Känner mig bortskämd med 6-8 timmar sammanhängande sömn, ibland vaknar han upp för o käka lite o sen sover han ännu längre. Plus sover typ hela dagarna. GÖTT! 
Men han äter så jävla mycket mat oxå? Inte undra på att han börjar växa ikapp katten. storlek 56 börjar bli väldigt tajt och vi har börjat växla upp till 62. 

Jaja, hur var eran jul då? Vi har haft det så jävla gött. Har varit den bästa julen sen ca ever. Dock vägrade bilen starta så det var nära på att inte bli nån jul, men vi kom iväg ändå. Alla var glada och vi gjorde som alla andra gör på jul - käkade mat o fick julklappar. Den ultragölliga muslimska tjejen som bor hos pappa och Åsa var med och firade sin första jul. Pappa och Åsa hade verkligen gått all in med julkänslan. Hon fick tillochmed rent glöggkoncentrat av pappa "it's very sweet" sa pappa och hon ba "yes". HAHA. 
På juldagen var vi hos Jonas mamma o firade. Det var gött mos där med, och fullt ös eftersom alla kusinerna var samlade. Hoho. 

Jag hade varit snäll i år och fick en vågtång av Smoofie! Vide fick massa fina grejer oxå. 

Nu skriker bajsongen! Puss!

Hehe vide va tomte!!!

Julapan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0