En facebookdag!

10.16 har matat ungen med 150 ml, åt på fingrarna efteråt, han kan väl inte va hungrig efter det? Nåväl, nu blir det lite möramys o sen frulle!

10.31 snurrar i huvudet när jag vänder mig om i sängen. Som när man åker karusell typ. :(((

11.00 var hos bm på efterkontroll igår. Lite besviken över att hon tjatade om att jag skulle till en dietist pga tjock. Asså sa ju nej första gången? Låt mig va fet i fre lixom. 

Tack för görmysig fika hos Ida S-J igår! Har typ världens bästa vänner, Linda, Hanna, Emmy, Ida. Imponerad över julgodiset oxå!! <3

13.35 har besök av nästa hyresgäst i lägenheten. Trött..... 

Emmy c ÄR DU VAKEN? 

14.38 hallå Emmy? Jaja kanske stannar hemma o bakar kaka istället för rea. Vem vet?! Kakrecept? 

17.15 "bra" ide att handla på mini-Ica dagen innan nyår. Hehe!!!! 

18.57 ungens lungor fungerar väldigt bra iaf. 😳

19.31 ikväll blir de vegobullar me brunsås o lingon, de e LIFE! 

20.22 afnjuter en folka + delicato till filmen "the martian". Känns spännande på något sätt. (P.s lyckan när ens bebis lägger en rejäl bajs!)

23.30 sett på the martian, bra film! Nu blir det natta!

Nån mer som ska svänga fötterna till Teddybears nöjesfabriken 11 mars? 
E såå pepp, älskar Teddybears! #discomedhannill 








Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men vafan? Vadå dietist? Fan va tröttsamt det här samhället är. :(

Svar: Ja. Sen tvingade hon mig att väga mig trots att jag inte ville. :(
din apa i etern.

2015-12-31 @ 21:25:57
Postat av: Kajsa

Så kan hon ju inte göra? Vad i helvete? Jag fattar verkligen inte hur det kan vara okej att tjata om folks vikt och kilon när man inte får säga ett dyft om vissa andra saker som jag kan tycka är minst lika "farliga". Det är väl för fan upp till var och en hur man ser ut? Jag får fan hjärnblödning på sånt. Jag vägrade att väga mig hos barnmorskan och hon undrade om jag inte kunde väga mig bara en gång. Vad är vitsen med det då? Gaah. Så, nu är jag klar.

2016-01-02 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0