Inte så rockigt.

Nej det här var ju inte kul. Kanske första natten som jag upplevt som rejält jobbig. Jag var vrålapa-trött igår efter att ha inhandlat dom sista juleklapparna. Är fortfarande lyrisk över att jag kan röra mig relativt normalt (förutom foglossningen, den e tyvärr kvar, men bättre). Så jag gick till stan. Helt ok. Men gick även hem. Inte ok. 
Jävlar i lådan vad förbannat ont jag hade, det var mer än vad gammelhöften klarade av. 

Lille Vide var ej vid god vigör på kvällen och tyckte att livet var töligt. Jonas gjorde nattskift. Jag var ohyggligt trött. Det var inte Vide, han var gasig och hade ont i magen. Så efter att jag försökt att natta både mig och vide runt niosnåret var det fis och gnällmaraton för Vide. Han vaknade alltså en gång i timmen fram till klockan fyra. Alltså såååå synd om lille Vide med magont men det var så jobbigt att jag nästan grinade. Gah, stackars dom som har det såhär varje natt? Körven somnade runt halv fem-fem och sov till tio. Alltid nåt. 

Lillgrisen.

Hoppas foglossning ger sig snart eller om jag kommer att få leva med den resten av livet. :( 

P.s ursäkta för töligt inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0