Ojdå!

Asså sorry but not sorry att jag på riktigt glömt bort bloggskrället. Gick in på bloglovin idag som jag oxå glömt bort och har ca 100 olästa inlägg!!
Såhär kan vi ju inte ha det? Om det fortsätter i samma stil, jag menar hur skall jag fortsatt kunna uppehålla min feministiska samhällsprofil? (pun intended). Näj men det jag menar är att jag är ju rätt intresserad av "sociala medier", nyheter, feministiska grupper på internetz, även där inkluderade dom genusrelaterade grupperna. PLUS bakning, matlagning och annat som har med veganism att göra. Vill inte hamna efter, tänk om jag missar något viktigt? 

Sådär tänker jag hela tiden. Och ja jävlar vad jag jobbar för att lägga saker (alltså saker som bör göras, typ vardagssysslor, inte kolla Facebook, blev lite luddigt skrivet märker jag. Sociala medier hinns med så småningom så det är väl lite skitsamma) åt sidan och känna att det är fan ok att ta det här en annan dag. Jag hinner. Herregewd. Prioriterar bebismys mest av allt nu. 

Hade en lista på grejer som jag skulle göra häromdagen, hann med noll grejer men då hann jag laga mat. Försökte känna mig "nöjd" med detta. Det lustiga med det här är ju att Vide sover ändå nästan hela tiden, så jag förstår inte hur jag inte hinner ändå. Hehe.

Ok, över till något annat, Igår kissade Vide igenom två (eller var det tre?) blöjor, samt bajsade utanför en blöja. Vafalls! Är jag världssämst på att byta blöja eller är det blöjornas fel? Kissar ongen extremt mycket eller? Det läckte även idag. Väldigt förvånad. 

Skitsur Vide i korvbody!!


Sovande child.

Samt vegansk oreocheesecake som jag bakade i helgen. Den var det godaste jag ätit. 

Kommentarer
Postat av: kret

Du kanske har för små blöjor eller spänner inte åt ordentligt?

Svar: Jag vet inte! Ska testa en annan sort, samt större blöjor. :)
din apa i etern.

2015-12-09 @ 21:35:37
Postat av: kret

Jag måste också få göra lite reklam för tygisar 😉 en engångsblöja suger inte direkt, så därför kan bajset smita ut ex över ryggen. En tygblöja suger direkt (tänk dig att hälla vatten på en handduk) så det blir aldrig läckage 😄

2015-12-11 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0