Apan går i skola

Hahaha vet ni?! Jag var på lektion igår. Hela händelsen dit var väldigt spännande. 
Ser mig rätt ofta kasta mig handlöst ut på upptäckter utan att ha någonsomhelst jävla aning om hur jag ska ta mig dit eller utan någon adress, för jag visste att jag hade lektion, men inte var. Antagligen i en extremt stor byggnad som heter "karolinen", där jag varit en gång förut. Antagligen var det skyltat att här är x lektion. 
Nepp. Gick runt i stor tom byggnad i ca 15 minuter. Kändes precis som i walking dead!! När jag trodde att jag hamnat rätt så var jag plötsligt på frivården? 
Eh.
Men tillslut så gick jag och gick och i ett litet rum i en lång labyrint satt en tjej. Den enda människan jag sett i hela byggnaden (typ). Och ba hej? 
Och det var alltså läraren!  Jag var tydligen även den enda som hittat dit oxå. Så vi hade lektion, hon och jag. Vilken lyx!
När lektionen var slut tänkte jag gå hem, men gick vilse. Det händer rätt ofta... Och få brukar jag alltid gå rakt så antar jag att jag hittar ut någonstans. Hehe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0