Glad Valentin!

Idag har vi firat alla hjärtans dag! Vi åt bananpannkaka till frulle, jag unnade mig en göttig schampoonering. Efter frullen åkte vi till Jonas mamma och matfriade lite. Det bjöds på schnitzel och genuin potatis o sås. NÖM. 

Vi kollade även på Jonas stationära PC. Vet ni att förr i tin så hade man TVÅ cd-öppnare på datan om en va fläshig og hipp, för hade man två öppningar betydde detta att man kunde BRÄNNA cd-skivor!! Och det var hög status hörrni....

Jo vi fick vegan semla och kaffe. Men vi nöjde oss ej där utan åkte till Jonas brother och Pernilla och sa hej. Sen satte vi oss i bilen, jag fes och vi åkte hem. 
Avslutade en lång romantisk dag med en romantisk kvällsdejt i drive-in:en på McDonalds. Mcwrap i mitt hjärta!!! 

Hoppas ni hade en allmän göttig dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0