Vinter!

Har väl kanske börjat må lite sämre igen. Eller jag vet inte, men jag har börjat grina när jag minst anar det. Tog en promme runt tjärn häromdagen och tårarna började rinna, och förra veckan började jag grina i bilen på väg till maxi. 
Det är som att kröppa tycker det är dags att avlägsna lite vätska i ögonen fast med hulk till. 
Tror det beror på rastlöshet, arbetslöshet och så sorgen förstås. Sen är jag lite frustrerad över att ej vara preggo än. Fått för mig att något gick sönder under förlossningen och att jag inte kan bli gravid igen. Förhoppningsvis bara inbillning. 

Men prio ett känns som jobbbbb. Är rastlös och lat. Hatar det. 
Och snön kom te Kallsta förresten!! Med råge! Här ser det lite mesigt ut men asså 
det är faktiskt "dretmöe". Jag skuttade runt i snön som en ko på grönbete och Jonas muttrade något om att "det var jag och alla 10-åringar....".  Aschda!!

Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

De ska ta in 40 personer till vårdadministratörsutbildningen till hösten! 20 i Karlstad och 20 i Kristinehamn. Sök vett ja! Skitkul och varierat yrke med garanterat jobb kan jag lova :) har för mig du var intresserad.

Kram på dig Lina! ❤

2015-02-05 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0