Hmnaaaa!!

Jag har lämnat in dom första frågorna i psykologin!! Hehe. Jag trodde att det skulle vara två frågor. Sen insåg jag att det var tre frågor och panikade. 
Det var skönt. Är även "nervös" över om jag får godkänt. 
Men fan vad kul det är att plugga ändå! Alltså att lära sig något på riktigt. 

Detta har jag lärt mig;
- anknytningsteorin!! Väldigt intressant.
- att jag är ett drygt litet helvete och är extremt seg på att lämna in arbetet i tid. Tur att jag läser FLEX!! 
- att man oftast blir mer extrem i sin person på sociala medier. 
- att jag är en ordbajsare UTAV RANG. Jag ordbajsade så mycket i vissa meningar att jag inte ens förstod själv vad jag skrev. 

Känner mig i övrigt lite stolt och skitnöjd. Ska försöka att inte skriva för mycket om mitt pluggande för det är nog bland det absolut töligaste att läsa om. 
Peach out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0