Hus!

Idag har vi kollat på hus!!!!!!!!!!!11111 Är faktiskt helt till mig i trasorna och är förjävla uppe i varv. Hjärtklappning och lätt härdsmälta. 
Hade med pappa och Åsa. Pappa rev upp ett golv i en garderob. Smart, det hade jag aldrig tänkt på. 

Men..... Det var fint. Väldigt fint. Ont i magen fint. Hör här, 6 rum, 2 (??) kök, tre toaletter och en slaktbod med enorma fönster a'la sekelskifte, putsad fasad och ett rött litet staket. Ahh.......
Inrett i klassiskt 60-tal. En jävla massa smågarderober överallt oxå. 
Mitt ute på landet. Är jag en landsmänniska? Jag vet inte. Väldigt hetsig över detta hus. Väldigt många som kollade. 

Kommer hetsa runt hela helgen asså!! 

Väldigt myzigt va??!!!


Just det träffade även valpisarna idag, denna satt ej still. ;(

Kommentarer
Postat av: Kristin

Spännande! 😊

2015-01-03 @ 23:18:09
Postat av: Hanna

Ooh, the excitement!!! Hoppas, hoppas. ..nu vill ju jag också att ni ska bo där!:)

2015-01-04 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0