Nyårsafta

Hej! 
Idag var jag bakfull mellan klockan 12.00-16.00, sen orkade jag inte vara bakfull mer. 

Igår var bra! Hade astrevligt och åt svingod mat. Sudden och Martin bjöd på trerätters. 
Vi tjötade, drack, åt och så snodde jag en puss på 12-slaget. Gött. 

Förrätten skagen toast med löjrom (tror jag?) 

Oxfilé, dillpommes, sparris och rödvinssås. Alltså oxfilén.... Det var kanske det godaste köttet jag ätit någonsin. Tänker på det idag och gråter nästan lite. 

Efterrätten vegansk chokladkaka!

Jag var även EXTREMT glad över tomteblosset. Tror tillochmed att mina exakta ord var "jag har aldrig varit såhär lycklig". 

Linda och Martin var oxå glada över sina tomtebloss.

David, dagny och Smoofie!! 

Fantastisk kväll! Tack alla!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0