Dålig apa. :(

Cha!
Igår var jag frisk nästan hela dagen. På kvällen blev jag dock sjuk. Stod i hallen o grinade så Jonas fick trösta mig. 
Trodde i mitt febriga sinne att det var streptokocker och blev svinrädd. Kom sen ihåg att det finns olika streptokocker, halsfluss är t ex A. Och den som drabbade Jonna var B. B streptokocker har man dessutom inga symptom. Så det gjorde mig lite lugnare....
Är väl antagligen en förkylning.  

Ligger i sängen med AC:n på, bästa köpet på länge. Svalt och gött. 

Vad olika graviditeterna är. Den här ungen är så jävla lugn, sparkar bara i onödan medans Jonna sparkade som ett gediget fotbollsproffs. 
Drömde att katterna låg på bebisen. 

Nu ska jag fortsätta med att vara sjuk så önskar jag migsjälv att jag kryar på mig snart, för det här hinner jag ju inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0