Pew pew

Vilken jävla vecka hörrni!!! Har hunnit vara sjuk och stukat en fot och idag spökade foglossningen oxå. 

Det mest spännande är ju sjukdomen jag hade. Var sjuk i exakt 1,5 dagar. Sen blev jag frisk med lite halsont på möra bara. Express-sjukdom! 
Men det är jag väl rätt nöjd över, tänkte att jag skulle bli vrålsjuk i ca en evighet då man har pissdåligt immunförsvar som preggo. 

Stönig som jag är så har jag ju varit på jobbet (är på jobbet) idag. Har haltat runt som en halt gravid kvinna. Skam den som ger sig.

Såg förresten säsongsavslutningen av GOT igår (spoilers!!!), ryktet hade spridit sig att det var något fruktansvärt som hänt. Men nja att John Snow dog kändes ju rätt naturligt, han var dessutom seriens tråkigaste karaktär. Dog Sansa? Lite synd isåfall, hon hade precis börjat bli lite mer intressant. 

Ok, hejdå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0