Apan äter!!

Cha!! 
Igår spenderades det en rejäl slant på extra gött kröbb och nån stackars öl. Lägger mer än gärna några slantisar på mat. Jag gillar ju mat. 

Vi (jag och Hannill) gick på en litta tapasbar med genuint murbruk och åt ehh ja tapas. Tapas är perfekt mat för en som lider av svår beslutsångest. 
Jag åt;
Pilgrimsmussla. Har ni testat det? Det år GÖTT. Smakar som en dyr smörstekt fiskbulle typ. 
Lammracks. Äter sällan kött men favoritkött är definitivt lamm. Det var mört och segt på samma gång. JA!
Patatas. Ugnsstekt potatis. Inget märkvärdigt. 
Quesadillas. En litten ledsen tortilla med färskost. Nom! 
Och till efterrätt vare creme brulée, den var jag inte så imponerad utav.  
Ölen var spansk, mer än så minns jag ej. Hehe. 

Jaja summa summarum så vare gött och mysigt, alla borde äta på cava 42, rekommenderas starkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0