Bildligt talat.

Väldigt fyndig rubrik till ett bildinlägg. JO! Men tänkte försöka lära mig ze camera, så den fick följa med ut på äventyr i sherwoodskogen typ. Döm mig icke ty jag är bara en ädel amatörfotograf, plus att jag absolut inte kan alls. Förhoppningsvis så blir jag dock asbra inom ett år och kammar hem en anställning på discovery channel, ja det gäller att sikta högt och falla lågt. Eller vare tvärtom?
 
Började dagen med stekt chokladgröt. JA, det är lika gött som det låter. 1 dl havregryn, 2 dl mandelmjölk, 1 msk kakao, 1 tsk vaniljpulver, 1 msk jordnötssmör och ½mosad banan, koka som vanligt, lägg sedan i en form eller på ett fat och låt stå över natten, sen äre bara o steka på!!! :D
(P.S hur tar man bilder på mat och får det att se gott ut? känns ju skitsvårt....)
 
Såg skräcken i vitögat eller så var det blixten.
 
Ett st morgonkaffi.
 
Jaja, SKIT I DET NU, in i bilen och se lyckad ut.

Det här blev ju en märklig bild. Helt vitt. Ska försöka lära mig att ta kort ute... eh. Här bor Pappa och Åsa!!!
 
 
Inomhus fanns Karin, pappa och wilma.
 
Och massa hundar...
 
men dä va ju så gött utomhus. Brollan hade på sig arbetsbyxor av okänd anledning. Men dom hade ju mobilficka!!
 
Lille Vilma som råkade bli smurf-blå, men så göllig ändå!! tihi.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

heja dig! det tar sig ju!

2015-03-29 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0