Dålig rubrik.

Var hos kuratorn en sväng i helgen. Hissen var trasig och jag typ satte mig i trappan o tjurade som en liten unge. Vägrade gå. Tyckte att Jonas kunde väl gå dit själv då!! Efter mycket tjat från Jonas sida så flåsade jag mig upp. 

Var kul att se'na. Det var ett tag sen. Vi snackade lite om den nya graviditeten och min ångest över att jag inte fått provsvaren från obduktionen än. Det var skönt! Hon säger såna självklara grejer ibland och det behövs. Hon tyckte det var en dålig ide att försöka distansera sig ifrån den nya graviditeten eftersom jag skulle bli lika ledsen oavsett om något gick snett den här gången med. Håller med henne. Dä ä lika bra å bara åka med. 

Övrig helginformation; i lördags var jag, Hannill o Emmy i Örebro på vegomässan. Det var dretkul. Jag köpte massa körv och glutenkuddar osv. Även en vegansk glassbok! Efter mässan gick vi i stan och spatserade, hamnade på ett kaffeställe där vi fick en undervisning i kaffearomer av en som verkligen gillade kaffe. Väldigt intressant. 

I måndags åkte Smoofie o jag till stugan för att vårpeppa lite. Hälla ut "mullen" ur mulltoan. Tyvärr hade någon sladd eller något lossnat så det blev ett bajskalas. Extremt äckligt. Men det löste sig tillslut (hehe?) 

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0