Skomakarns onge.

Känner mig lite som skomakarns barn när jag är på jobbet. Håller ju på att spara ut luggskrället till en lång böljande snelugg. Men blir galen. Lång lugg är det värsta som hänt mänskligheten (OBS, skämt).
Ger upp tillslut och slänger i en klämma och känner frihet. 

På tal om hår så ska jag testa ett nytt shampoo från ett ekologiskt märke som heter Urban tribe. Ska bli spännande, var längesen jag testade något. 

Dom här tre följer med hem. Inpackningen är min favorit. Älskar den svårt! Den är billig som fan och dryg, plus att den bara behöver sitta i håret i en minut! Yäy!!!
Neccin-shampoot är för att hålla hårbotten i trim. Jag tror att jag har något mjälleksem av något slag och den här är mild och snäll mot hår och hårbotten! 
Och Urban tribe då. Har testat lite på kunderna och det verkar lovande! 

Såhär fancy är helt ok! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0