Kärleken!

Jag trodde av någon anledning att jag skulle ha lite svårt med anknytningen och den där "stora kärleken" till bebisen i början. Det kändes så jävla overkligt att jag antog att det var något som skulle växa fram stegvis. 

Men herregud vad jag älskar den här lilla varelsen, det tog typ fem minuter från det att jag såg honom som jag föll handlöst och blev helt blixtförälskad. Jag kan inte sluta titta på honom! Han är så fin! Och våran! 
Det är det häftigaste jag någonsin varit med om, gränslös kärlek till en person som jag knappt känner. Fantastiskt klyschigt men true story. 

Idag vaknade vi halv två och hade disconatt fram till klockan fem. :)))) :( 

Sudden och Tuva var här och hälsade på oxå! Väldigt trevligt att se någon annan än bebis och Smoofie. 

Znnark....


Sudden, Tuva och Vide. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är underbart att läsa om erat bebisliv!

2015-11-15 @ 22:04:29
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0