Pruttmys!

Ja vad rolig jag är då, alltså om vi kollar föregående inlägg om amningen. Jag och ongen må dela världens sämsta tålamod. MEN vi fick faktiskt lite flyt på ammandet igår efter mycket krångel. 

Yäy! Vill bara inflika att jag är ingen amningstaliban alls, utan alla gör preciiiis som di vill. Jag tänker dock hålla på två veckor och sen får jag väl bestämma mig. Kan dock erkänna att det gör skitont och jag har full förståelse för folk som lägger ner på en gång eller inte vill alls.
 Ska köpa hem lite ersättning oxå så slipper jag känna panik över att snutten är hungrig. 

Är kvar på BB, och här bor man verkligen i en liten bubbla, men man får mat hela tiden så jag är ju supernöjd. Haha. Träffade förresten min gamle granne Markus som bor i rummet brevid, dom hade fått barn den 1/11, coolt!
Förut så stack personalen en NÅL i Vide (blodprov) Alltså jag höll på att både svimma och få panik. Tur att ongen är coolare än mig. 

Åker troligtvis hem ikväll eller imorrn tror jag! Pözz 
(Tack för alla grattishälsningar!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0