Meningslöst.

Alltså jag har försökt att blogga, men allt jag skrivit har känts så meningslöst och fjuttigt. Tänker på det som hände i Trollhättan och alla asylboenden som bränns ner och man bara står brevid och är typ hjälplös och lite menlös med egna problem som känns som råttbajs i jämförelse. 
Jag vill ju gärna säga något smart och vettigt om det här, men hjärnan är på semester just nu. Den har lixom checkat ut och orkar bara baka, laga mat, tokgrina konstant och sova. Ungefär där är läget för tillfället. En liten amöbahjärna som simmar runt i sås o väntar på bättre tider. 

Men snart är det en ny vecka och min förkylning verkar vara på väg bort. Tumme upp för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0