Besvikelsen.

Är ju svinlessen över rådande och härjande sjukdom. Ringde till spec-mvc imorse och dom ba "näää du kan ju inte föda barn om du e sjuk." No shit sherlock, tänkte jag. Fick en ny tid nästa vecka. Men då måste dom fan sätta igång mig oavsett hur tappen ser ut, orkar inte vänta mer nu, är rädd för att jag blir helt galen och börjar ta sönder grejer. 

Har förresten fått JÄTTEONT i ljumskarna. Undrar om foglossningen har levlat upp sig till nya nivåer eller om det är någon märklig version av träningsvärk utan träning. 
Wäää wäää längtar så till bebisen nu!! 

Haha statistiken dom senaste dagarna! Antar att folk e lika nyfikna som jag!!! 
Snart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Så spännande att bebisen snart kommer ut! Krya på dig!

2015-10-21 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0