Denna degen, ett liv...

Gårkvällen var överjävlig. Mådde fruktansvärt faktiskt. Lille child trycker på extremt mycket och det är svårt att andas, får nästan andnöd och yrsel ibland. Dessutom har jag fått hemorrojder från levande helvetet, det gör så oooooont!!!!!! Är som man säger "färdig" med att vara preggo ett tag nu va....

Var hos barnmorskan i fredags och "skrev" förlossningsbrevet. Ville ju ha all smärtlindring utan morfin och ingen akupunktur. Skrev oxå att Jonas var orolig men jag var pepp! Ville även att barnmorskorna på bb skulle visa extra hänsyn och hålla extra koll på mig efter vad som hände med Jonna. 
Typ det.
Barnmorskan frågade om jag längtade, jag ba JA. Det är ju typ det som nästan varit värst av allt. Jag har längtat i två år, och det är en skitjobbig längtan, inte som när man längtar efter en pizza när en är bakis lixom, utan ibland har det nästan varit outhärdligt. Har ju haft småprojekt hela tiden för att inte bli galen och det har ju funkat rätt bra. Köpte textilfärg och ska eventuellt måla vagnen lite nästa vecka. Om jag "hinner".... 

Känner mig väldigt trygg med vården och bb ändå. Det är väldigt fina och proffsiga människor som jobbar inom vård och skola, när jag jobbade gick det alltid att gissa vilka det var som hade dom yrkena. Det märktes lixom. 
Synd att dom viktigaste yrkena har sämst löner och får jobba hårdast. 

Anywayssssss NÄSTA VECKA!! Då kör vi! Hoppas jag! Untz untz! Är relativt peppad faktiskt.

Posern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0