Helgsmörgås

Vilken trevlig helg förresten. I lördags var vi på kalas för lille Wilma som fyllde ett år! Helt sjukt att ongen är ett! Wilma är brorsans o karins onge, och hon är gööörlik brorsan tycker jag. 
Fick även låna med mig ett gäng overaller till child to be, svår beslutsångest, hur vet man vad som är bäst lixom? Åkpåse? Overall? Plastfolie? 
Någon ville gärna applicera sina känslor på mig och nej, jag tyckte inte det var jobbigt eller känslomässigt jobbigt att gå på wilmas kalas. Tyckte mest det var mysigt, ser fram emot nästa år när vi kan ha ettårspartaj!! 
På kvälla var vi ute o käkade lite gött krubb i fint sällskap oxå! 

Igår var jag nere på stan o fikade med lite polare. Uhh va mysigt. Önskar att vi sågs oftare, töligt att alla måste jobba hele tin!! Åt en smörgås som var god. 
Tog inte kort på något alls under helgen. Men tror inte att jag har drömt allt.
Borde bli bättre med kameran alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0