Sur på lab.

Är på vårdcentralens lab idag. Tydligen skojjade läkarn till det och beställde en (till) glukosbelastning på mig. Det här sa han inte till mig utan min barnmorska ringde o sa det vilket gjorde mig svinsur.  

Men ok fick det förklarat för mig att eftersom bebis växt så jäkla mycket sen sist så ville läkaren göra extra glukosbelastning för att utesluta grav-diabetes. Hålla lite extra koll. Så jag får väl se det så. Är sur ändå dock.   
Har fett med förvärkar som gör ont, är törstig och illamående dessutom vaknade jag runt fyra snåret och började fundera på hur jämställdheten såg ut i vårat förhållande egentligen? Jag har automatiskt tagit på mig typ allt som verkar gälla bebisfakta och har knappt reflekterat över att Jonas verkar förlita sig på mig. Ska höra lite med honom sen, tveksam till att han pluggat i smyg dock. 

Drack sockervattnet och det tog typ en halvtimme. Skämdes lite pga segheten, men fan vad äckligt det är. Tur att dom som jobbar här var gulliga o förstående. :) 

På LAB PÅ LAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0