Hurra för mig!!!

Idag hade jag uppkörning. Eftersom jag kuggade på teorin så var jag ju helt säker på att det skulle skita sig med uppkörningen, men hörrni, JAG KLARADE DET!! Är i svår chock. 
Men sååååå glad! Gjorde en skitsnygg parkering vilket förvånade mig då jag är helt värdelös på att parkera. Körde även fel en sväng men det ordnade sig. 

Haha herregud! Så teoriprov igen på tisdag, och då fixar jag väl förhoppningsvis det! Är superglad!!

Det här blir nog året som jag officiellt blir vuxen 4 realz;
- jag har pluggat så jag fick slutbetyg
- sökt in till en utbildning (som jag inte kom in på, men ändå!)
- skaffat barn (inte riktigt där än, men snart)
- körkort!!!

😎😎😎😎

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är det din tur att få de där stänken av lycka som andra redan fått! Grattis!

Svar: Tackobock! ❤️
din apa i etern.

2015-09-04 @ 11:14:14
Postat av: JennyB

Gratulerar!

Svar: Tack!! 💪
din apa i etern.

2015-09-06 @ 02:06:04
URL: http://scrapewounds.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0